رویدادها آرشیو خبر ها
دل پیرو: یووه همیشه مدعی قهرمانی ست

دل پیرو: یووه همیشه مدعی قهرمانی ست

تفاوتی نمی کند او در میدان باشد یا خارج از میدان، او همیشه محبوب یوونتوسی ها و اسطوره ست برای بانوی پیر، الساندرو دل پیرو، کاپیتان سابق یوونتوس در حاشیه مراسم Laureus World Sports Awards 2019 در گفت و گویی از بازی یووه در لیگ قهرمانان و کریس رونالدو گفت.

 

یوونتوس ― اتلتیکو

 

نمی دانیم چه می شود، هر نتیجه ای امکان دارد رقم بخورد، اتلتیکو تیمی قوی، جنگنده ای ست به ویژه در خانه بسیار سر سختانه بازی می کند و از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار است که همان طور که گفتم در خانه از این شاخصه ها بیشتر استفاده می کند، سیمونه به انها این قدرت و امکان را داده، با احترام به سال های گذشته و نتایج این تیم اما خب ویژگی هایی در این تیم کم است اما همیشه در فرم خوب و قدرتمندی ظاهر میشوند. در طرف مقابل یوونتوس است، تیمی که می تواند قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد، برای رسیدن به ان از همه امکانات و ویژگی ها برخوردار است. البته شنیدم که الگری گفته می خواهد که تیم حتما به گل برسد و یک گل بزند زیرا اگر با نتیجه صفر ― صفر به تورینو برگردند در خانه بازی سخت و فشرده تری را خواهند داشت، او به خوبی می داند که انها به خوبی و سرسختانه دفاع می کنند و با کمترین فرصت تلاش می کنند که به گل نیز دست یابند و پیش بیافتند، بنابر این شرایط برای یووه سخت خواهد شد، فکر می کنم که بازی بسیار دیدنی و جذابی باشد.

 

یووه شانس قهرمانی ست

 

همیشه برای قهرمانی جز تیم های مدعی و شایسته است هم از نظر کیفیت بازیکنان و در حال حاضر نیز اعتماد بیشتری در تیم دیده میشود. با بررسی و در نظر گرفتن دو تیمی که هر دو از نظر فیزیکی و کیفیت خاص هستند و با توجه به شرایط جدول رده بندی دو لیگ این طور می توان گفت که یووه از شانس و البته کیفیت و قدرت بالاتری برای بردن در این بازی برخوردار هست. و بسیاری نیز به یووه به مانند قهرمان لیگ قهرمانان نگاه می کنند و یا میان سه و یا چهار تیمی که امکان و قدرت قهرمانی را داراست، بنابر این بیراه نیست که بگوییم یووه مدعی قهرمانی ست.

 

هشتمین اسکودتو

 

خب این طور در نظر گرفته میشود که سایر تیم ها نیز می توانند قهرمان شوند، اما متاسفم برای سایر تیم ها که خیلی تلاش می کنند و هر فصل به فکر تقویت بهتر خود هستند اما این یووه هست که مانند انها به تقویت و قدرتمندتر شدن اش فکر می کند. بنابر این این فاصله همچنان بیشتر و بیشتر میشود. و در بازی های مستقیم نیز می بینیم که یووه به هیچ عنوان علاقه ای برای پیروز نشدن، ندارد، همیشه تلاش و تمرین برای بهتر شدن نزد سایر تیم ها دیده میشود تا برابر یک باشگاه حاضر شوند اما یووه نیز راه خود را ادامه می دهد.

 

رونالدو

 

من انتظارش را داشتم، می دانستم که این طور ظاهر خواهد شد. او با دو ذهنیت بازی می کند یکی برای تیم و یکی برای خودش که هر دو در واقع یکی هستند. او باید در هر بازی برنده شود، این مسئله به او انگیزه می دهد که همیشه اماده بازی کردن باشد. کریس واقعا عالی ظاهر شده و در حال ارائه عمکرد فوق العاده ای ست. در منطق و ذهنیت او گل زدن در هر بازی جا گرفته و در عین حال همیشه تلاش می کند تا برای تیم بازی کند. تنها برای گلزدن متمرکز نشده او تلاش می کند و برای تیم خیلی خوب بازی کرده و در نقش مهاجم واقعا عالی کار کرده و سالهاست که در سطح اول قرار دارد. خصوصات او و حرکاتش در محوطه جریمه از او یک مهاجم کامل ساخته و با بهره بردن از فیزیک بدنی بسیار خوب می تواند گل های زیادی به ثمر برساند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: